loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جدیدترین دفترشعر صادقیرشاد

نویسندگان مرتبط : علی اکبر رشاد

همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جدیدترین دفتر شعر حجت‌الاسلام والمسلمین «علی‌اکبر رشاد» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مجموعه «تلویحات» اشعاری به سبک شعر نو است که «علی‌اکبر رشاد»، رییس پژوهشگان فرهنگ و هنر و اندیشه اسلامی، آن را در سوگ حضرت امام خمینی(ره) سروده است.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مقدمه این کتاب آورده است: «دفترکی که اینک در میان دستان مبارک شماست، در بردارنده دلگویه‌ها و جان مویه‌هایی است که شاعر ـ اگر شاعرش توان نامید ـ در صفت و سوگ راحل رستگار، حضرت امام خمینی ـ سلام‌الله و رضوانه علیه ـ قلمی کرده است. این مسودات، اگر از دل برنخاسته بود و از جان مایه نگرفته بود، ابداً ارزش نشر نداشت.

من سپاس‌پذیر دوستان واحد ادبیات مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) هستم که این کمین را نیز، به بهانۀ در دست داشتن این «کلاف نخ» نخ‌نما شده، به صف خریداران یوسف، راه دادند.

خون می تراود از حلقوم این قلم
ـ خون دلم ـ
و اندر عروق ممتد کاغذ
تزریق می کنم آن را.»

پیش از این دو مجموعه شعر «گزیده ادبیات معاصر» منتشر شده در سال 1380 از سوی انتشارات نیستان و «تماشای جمال» انتشار یافته در سال 1383، از سوی انتشارات اطلاعات به کوشش حجت الاسلام و المسلمین «علی‌اکبر رشاد» به چاپ رسیده است.

کتاب «تلویحات» از سوی موسسه چاپ و نشر عروج در هزار نسخه و به قیمت سیزده هزار ریال، به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط