loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ هشتاد و هشتم «دختر شینا» و سوم «برادر انگلستان» در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : سوره مهر

چاپ هشتاد و هشتم «دختر شینا» و سوم «برادر انگلستان» در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

یکشنبه 19 فروردین 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، انتشارات سوره مهر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار پرفروش خود را عرضه می کند.

در میان پرفروش ترین آثار سوره مهر می توان به عرضه چاپ هشتاد و هشتم کتاب «دختر شینا» اشاره کرد. موضوع این کتاب خاطرات زنان است که با قلمی روان به روایت زندگی قدم خیر محمدی کنعان همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی می پردازد.

اثر دیگری که سوره مهر در نمایشگاه ارائه می کند چاپ سوم کتاب «برادر انگلستان» است، رمان «برادر انگلستان» اولین رمان علیرضا قزوه است. این رمان که به روایت وقایع پس از کودتای 28 مرداد 32 می پردازد تا روزهای پس از انقلاب نیز ادامه پیدا می کند و خواننده را وارد حال و هوای داستان می کند.

اما یکی دیگر از آثار پرمخاطب رمان «همه سیزده سالگی ام» است که چاپ هفتم این اثر هم در این دوره از نمایشگاه به مصلای امام خمینی می آید.

این کتاب خاطرات مهدی طحانیان، اسیر ایرانی است که به قلم گلستان جعفریان نوشته شده است. این کتاب مجموعه ای از خاطرات 9 سال اسارت یک نوجوان سیزده ساله است، کوچک سال ترین اسیر ایرانی که در سیزده سالگی به میدان نبرد می رود و در حالی که هنوز چند روز به آزادی خرمشهر مانده، در همان سیزده سالگی به اسارت عراقی ها در می آید. نوجوانی که سیزده ساله و خام به جنگ می رود و بیست و دو ساله و بالغ، با کوله باری از تجارب و رنج ها از اسارت برمی گردد و اینک در مرز چهل و پنج سالگی این داستان از زبان او روایت می شود.

«همه سیزده سالگی ام» در هجده فصل گردآوری شده که با نحوه اسارت طحانیان در فصل یکم آغاز می شود، از فصل دو تا به پایان شرح خاطرات تلخ و شیرین و گاه دردناک اسارت این نوجوان سیزده ساله و شجاعت ها و رنج های او و اسرای دیگر در اردوگاه های مختلف عراق می پردازد و به خاطره آزادی او و بازگشت به کشور و شهر خود در فصل هجدهم می انجامد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط