loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همتایی قرآن و اهل بیت(ع)

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی

کتاب «همتایی قرآن و اهل بیت(ع)» نوشته آیت الله جوادی آملی منتشر شد. این کتاب در دو فصل و با موضوعاتی مثل شناخت اهل بیت(ع)، ویژگی‌های اهل بیت(ع) همچون عصمت، ولایت، علم و مجاری شناخت خداوند از طریق اهل بیت(ع) به معرفی اهل بیت(ع) می‌پردازد.
بخش پایانی این اثر نیز با عنوان همتایی قرآن و اهل بیت (ع) تدوین شده است و به معرفی وجوه همتایی و هم‌آوایی قرآن و اهل بیت(ع) می‌پردازد که این مسأله از منظر موضوعاتی مثل پیوند قرآن کریم و اهل بیت(ع)، شیوه بیان معارف اهل بیت(ع) از منظر قرآن کریم، تعامل قرآن و اهل بیت و وجوه هماهنگی قرآن و اهل بیت(ع)، به بررسی پیوند میان قرآن و اهل بیت(ع) توجه نشان داده است.
این کتاب به همت مؤسسه انتشارات اسراء و در شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شده است.
این مؤسسه همچنین به به تازگی کتاب‌های «اسلام و روابط بین‌الملل»، جرعه‌ای از صهبای حج و جلد ششم از شرح زیارت جامعه کبیره با عنوان «ادب فنای مقربان» به قلم آیت‌الله جوادی آملی را نیز روانه بازار نشر کشور کرده است.

چهارشنبه 5 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط