loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر از هدایت الله بهبودی نویسنده پیشکسوت در افتتاحیه هفته هنر انقلاب

نویسندگان مرتبط : هدایت الله بهبودی

دوشنبه 20 فروردین 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، حامد رهنمائی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با اشاره به جزئیات آیین افتتاحیه هفته هنر انقلاب بیان کرد: در این مراسم که عصر روز دوشنبه 20 فروردین در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود، علاوه بر آغاز به کار هفته هنر انقلاب، برگزیدگان دهمین جشنواره سراسری داستان انقلاب هم معرفی می شوند و این دوره از این جشنواره به کار خود خاتمه می دهد.

رهنمائی افزود: دو مجموعه داستان متشکل از آثار برتر و برگزیده نویسندگان جوان که در دوره های گذشته جشنواره داستان انقلاب شرکت کرده اند، نیز توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است که در این آیین رونمایی خواهد شد. این کتاب ها علاوه بر این که گزیده ای از بهترین داستان ها با مضمون انقلاب را مستندسازی و آرشیوسازی می کنند، برای فعالیت مستمر نویسندگان جوان در این بستر مفهومی نیز انگیزه بخش هستند.

مدیرعامل سپهر سوره هنر ادامه داد: سخنرانی رئیس حوزه هنری و دبیر علمی جشنواره داستان انقلاب هم از دیگر جزئیات مراسم «جشن هنر انقلاب» است. همچنین همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب در تهران، دفاتر حوزه هنری در سایر استان ها نیز ویژه برنامه هایی از قبیل اجرای تئاتر، نمایش فیلم و برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی را از بیستم فروردین به منظور گرامیداشت این هفته در دستور کار خود خواهند داشت.

وی با اشاره به بخش های ویژه این رویداد افزود: در افتتاحیه هفته هنر انقلاب همچنین بنا داریم تا از هدایت الله بهبودی نویسنده پیشکسوت و شناخته شده در حوزه ادبیات انقلاب به پاس سال ها تلاش و اهتمام به ثبت رویدادهای انقلاب و حضور در متن این فضا و جریان تقدیر کنیم.

هدایت الله بهبودی کلهری 29 اردیبهشت 1339 در تبریز به دنیا آمد و در سال 1343 همراه خانواده از تبریز راهی تهران شد. وی فارغ التحصیل رشته تاریخ از دانشگاه تهران است. تاسیس دفتر "ادبیات انقلاب اسلامی" در حوزه ی هنری( سال 1372)، سردبیری فصلنامه ی مطالعات تاریخی، سردبیری سرویس فرهنگی روزنامه ایران (سال اول تأسیس)، فعالیت در واحد امور خارجه ی دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و سال ها تجربه فعالیت رسانه ای از جمله افتخارات این هنرمند و نویسنده انقلابی است.

از جمله آثار بهبودی می توان به «سفر به قله ها»، «خرمشهر کو جهان آرا»، «پا به پای باران»، «سفر بر مدار مهتاب»، «سفر به روسیه»، «سفر به حلبچه»، «خرمشهر خانه رو به آفتاب»، «مدال و مرخصی» و... اشاره کرد.

سومین هفته هنر انقلاب از تاریخ 20 الی 26 فروردین ماه در حوزه هنری برگزار می شود.

برای مشاهده کتاب های هدایت الله بهبودی، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط