loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«زمستان بی شازده» منتشر شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : فاطمه نفری

رمان «زمستان بی شازده» نوشته فاطمه نفری و رمان تقدیری هفتمین دوره جایزه امیرحسین فردی منتشر شد.

چهارشنبه 22 فروردین 1397

به پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، در رمان «زمستان بی شازده»، قهرمان داستان، از یک انقلاب بیرونی به یک انقلاب درونی می رسد و انقلاب اسلامی و وقایع مرتبط با این رویداد تاریخی منجر به ایجاد تحول در شخصیت اصلی داستان می شود.

فاطمه نفری درباره این رمان گفت: این رمان برای گروه سنی نوجوان با محوریت انقلاب اسلامی نوشته شده است. شخصیت اصلی این داستان یک نوجوان است که در جریان انقلاب و مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و در یک پروسه مرد شدن قرار می گیرد و بزرگ می شود.

وی افزود: در حقیقت در داستان این رمان، شخصیت آن از یک انقلاب بیرونی به یک انقلاب درونی می رسد و انقلاب اسلامی و وقایع مرتبط با این رویداد تاریخی منجر به ایجاد تحول در شخصیت اصلی داستان می شود.

نویسنده «زمستان بی شازده» گفت: این تحول در شخصیت داستان اتفاقی است که در سال های انقلاب بسیار شاهد آن بودیم که افراد در سیر مبارزات انقلاب دگرگونه و متحول می شدند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط