loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «نگرشی دیگر به حجاب»

نویسندگان مرتبط : عبدالحمید واسطی

کتاب« نگرشی دیگر به حجاب» با محوریت مدیریت احساسی حجاب از سوی موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی منتشر شد.


حجت الاسلام سیدمحسن دعایی، مسؤول موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت:‌ کتاب «نگرشی دیگر به حجاب» شامل محتوای کارگاه آموزشی با همین عنوان به همراه تصاویر مربوطه منتشر شد.

حجت الاسلام دعایی با اشاره به استقبال بالا از این کتاب اظهار داشت: این کتاب برگرفته از مباحث کارگاه آموشی«نگرشی دیگر بر حجاب» است که با حضور 160 تن از مجموعه کارشناسان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در تهران برگزار شده است.

وی یادآور شد: این کتاب نگاه جدیدی با عنوان مدیریت احساسی حجاب را بازخوانی کرده و کیفیت حجاب را بر اساس تصمیم گیری آموزش می دهد.

مسؤول موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی ادامه داد: جزوه آموزشی «نگرشی دیگر به مصیبت و بلا» نیز ماه آینده منشتر می‌شود و در صورت تقاضا به صورت کتاب عرضه خواهد شد که این جزوه افراد را برای مدیریت بحران در زمان بلایا و مصایب تجهیز کرده و زمینه مقاومت آن ها را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: دوره سه روزه تربیت مربی «نگرشی دیگر به وقف» نیز از سوی این موسسه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در دو نوبت ویژه خواهران و برادران ( کارشناسان ادارات کل اوقاف سراسر کشور ) به منظور مدیریت فرهنگ توسعه وقف با نگاهی جدید در مشهد برگزار می شود.

گفتنی است؛ کتاب «نگرشی دیگر به حجاب» از سوی گروه پژوهشی این موسسه با اشراف حجت الاسلام واسطی در 60 صفحه با قطع رقعی منتشر شده است

چهارشنبه 12 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط