loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شماره جدید ماهنامه «شاهد یاران»؛ ویژه «عزالدین القسام»

شماره پنجاه و پنجم ماهنامه «شاهد یاران»، ویژه شهید «عزالدین القسام»، روی فضای سایبر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، شاهد یاران خردادماه تلاش کرده است با انجام گفت‌وگوهای متعدد با کارشناسان مختلف عرب، ابعاد گوناگون شخصیت شیخ عزالدین القسام، را به تصویر بکشد. به علاوه بازنگری اسناد و مدارک مربوط به زندگی‌نامه و مبارزات وی نیز در این شماره شاهد یاران صورت گرفته تا علت بروز تراژدی فلسطین و نقش رژیم‌های عرب در کمک به پیدایش رژیم صهیونیستی و ادامه حیات این رژیم برای خواننده تشریح شود.

بنیانگذار مقاومت فلسطین/دیباچه، امام خمینی و مسئله رویارویی با صهیونیسم/ مقاله‌ای از سیدحسن نصرالله، القسام از ولادت تا شهادت، تحلیل استاد «حسین عمر حماده»، پژوهشگر فلسطینی، از جنبش جهادی القسام، از مطالب این شماره شاهد یاران است.

بخش دیگری از شاهد یاران این ماه به تحلیل «رمضان عبدالله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، از اوضاع جاری فلسطین، گفت‌وگو با «احمد جبریل»، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل)، گفت‌و‌گو با «انیس نقاش»، مسئول شبکه پژوهشی و اطلاع‌رسانی «الامان» در بیروت و گفت‌و‌گو با «سیدمحمدصادق حسینی»، کارشناس امور خاورمیانه، اختصاص داده شده است.

گفت‌وگو با «بیان نویهض الحوت»، اندیشمند فلسطینی، گفت‌وگو با «اسامه عبدالمعطی»، نماینده جنبش حماس در تهران، گفت‌وگو با «ناصر ابوشریف»، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، گفت‌وگو با «ابتهال محمد عزالدین القسام»، نوه شهید، گفت‌وگو با «هیثم حقی»، کارگردان سریال عزالدین القسام و گفت‌و‌گو با «علیرضا سلطا‌ن‌شاهی»، دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، از دیگر مطالب شاهد یاران خرداد است.

شاهد یاران به همراه راه، امتداد، پگاه حوزه و... در پاتوق کتاب توزیع می شود.

چهارشنبه 12 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط