loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ «اسرار و ابزار طنزنویسی» زنده یاد محسن سلیمانی

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محسن سلیمانی

کتاب «اسرار و ابزار طنزنویسی» نگارش، تدوین و ترجمه مرحوم محسن سلیمانی به چاپ دوم رسید.

یکشنبه 26 فروردین 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، سلیمانی در بخشی از مقدمه ای که بر این کتاب نوشته آورده است: «اسرار و ابزار طنزنویسی» را می توان گامی اولیه در این زمینه دانست که عاری از مشکلات و اشتباهات نخواهد بود ولی امیدوارم انگیزه ای باشد تا دیگران هم در این حوزه بیشتر وارد شوند.
عنوان این کتاب را به یاد منوچهر احترامی، «اسرار و ابزار طنزنویسی» گذاشتم که وی این نام را بر یکی از کلاس های خود نهاده بود همچنین از عمران صلاحی که در یکی از گفتگوهایش آرزو می کند روزی برسد که در ایران به مقوله طنزنویسی به صورت علمی پرداخته شود اشاره کرده ام.
در ایران کتاب های منبع و مرجع در ارتباط با مباحث نظری و علمی طنزنویسی کم است و این خلاء باعث شده که من تلاشی برای تدوین این کتاب در قالب تالیف - ترجمه داشته باشم و در بخشی از آن یادی می شود. گفتنی است در این کتاب از شخصیت های بزرگ حوزه طنز دنیا چون: وودی آلن آرت بوخوالد٬ استیو مارتین٬ دیوید ایوانز و... مطالبی به صورت ترجمه آورده شده است.»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط