loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گردهمایی هنرمندان انقلاب

جمع کثیری از اهالی هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، در چهل و هفتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد، در پیشوای ورامین گرد هم خواهند آمد تا یاد این واقعه عظیم را گرامی دارند.

به گزارش عدالتخانه، در این تجمع باشکوه، ده‌ها تن از فعالان و چهره‌های جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه، رسانه، سینما، ادبیات، تجسمی، شعر و موسیقی شرکت خواهند کرد و به تبادل نظر پیرامون بایسته‌های جبهه فرهنگ و هنر انقلاب می‌پردازند.

یکی از دست اندرکاران این همایش گفت: تجمع فعالان رشته‌های مختلف هنری و رسانه‌ای و نیز نسل‌های متفاوت جبهه فرهنگی انقلاب، از جمله ویژگی‌های کم‌نظیر این همایش است. وی اظهار داشت این اقدام خودجوش و مستقل از سوی فعالان جبهه انقلاب صورت گرفته است و به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیست.

بر اساس این گزارش،‌ تاکنون ده‌ها نفر از فعالان و چهره‌های هنری، رسانه‌ای و فرهنگی برای شرکت در این همایش اعلام حضور کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به نادر طالب‌زاده، جواد محقّق، مسعود شجاعی طباطبایی، حمیدرضا شاهنگیان، حبیب احمدزاده، ابوالقاسم طالبی، حسین بهزاد، محمود جوانبخت، یوسفعلی میرشکاک، بهزاد بهزادپور، مهدی نصیری، سعید قاسمی، مسعود ده نمکی، حسن عباسی، حسین نیرومند، مسعود فراستی و رضا برجی اشاره کرد.

فعالان جوان جبهه فرهنگی انقلاب نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://honarenghelab.blogfa.com برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کنند.
این همایش پیش از ظهر روز شنبه 15 خرداد ماه آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه خواهد یافت

جمعه 14 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط