loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علیرضا لبش برای بار دوم «کبریت کم خطر» را به نمایشگاه می آورد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : علیرضا لبش

کتاب «کبریت کم خطر» تالیف علیرضا لبش به عنوان ویترینی از گزیده آثار نویسندگان طنز کشورمان به چاپ دوم رسید و در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

سه‌شنبه 28 فروردین 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، علیرضا لبش، درباره ایده شکل گیری نگارش این کتاب گفت: مرحوم عمران صلاحی چند مجموعه نثر طنز منتشر کرده بودند و بعد از رفتن ایشان، احساس کردم حیف است این کار نیمه تمام بماند و لازم است کسی این راه را ادامه دهد و آثار نویسندگان طنز همچنان در یک مجموعه جمع شود.

این طنزنویس درباره ویژگی این کتاب گفت: کتاب های دیگری نیز در این زمینه منتشر شده اما تفاوتی که این کتاب با کتاب های دیگر دارد این است که احساس کردم با نویسندگان آنها تفاوت سلیقه دارم و بنابراین، این «کبریت کم خطر» را گردآوری کردم و اسامی و مطالب بیشتری از طنزنویسان را در این مجموعه گردآوری کردم، ضمن این که در این کتاب، برای معرفی افراد، بیوگرافی طنز نوشتم و از این طریق آنها را معرفی کردم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط