loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اثر جدید رحیم مخدومی

نویسندگان مرتبط : رحیم مخدومی

رحیم مخدومی؛ نویسنده حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس به تازگی نگارش اثری مرتبط با زندگی‌نامه داستانی یکی از سرداران جنگ تحمیلی را در دستور کار قرار داده است.

مخدومی در همین ارتباط در گفت‌و‌گو با شبکه ایران، ضمن اعلام این خبر، افزود: در این کتاب که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پیشنهاد شده، سعی شده است زندگی‌نامه داستانی شهید "محمدعلی ملک" از سرداران شهید روحانی استان گلستان را مورد پردازش قرار دهم.

او با اشاره به نامشخص بودن عنوان اثر، تأکید بر آن داشت که شخصیت اصلی کتاب، شخصیتی روحانی بوده که در دوران دفاع مقدس با سن کم خود و در 17 سالگی فرماندهی گردانی را در جنگ بر عهده داشته است.

به گفته این نویسنده، در ارتباط با گردآوری اطلاعات برای نگارش این اثر تازه، مراحل تحقیقات برای جمع‌آوری مطالب مورد نیاز در خصوص این شهید انجام گرفته است. به نحوی که نویسنده علاوه بر استفاده از اطلاعات موجود در بنیاد حفظ و نشر آثار، دست‌نوشته‌های شهید را نیز مدنظر داشته‌ و برای تدوین این اثر مصاحبه‌هایی را با خانواده و همرزمان شهید انجام داده است.

نویسنده کتاب "فرمانده من" در ادامه و در اشاره به محتوای اثر خود، افزود: یاداشت‌هایی از شهید یاد شده از دوران دفاع مقدس باقی مانده که در نوع خود جالب توجه است و بر این اساس هم سعی دارم که خاطرات شهید را همراه با این یادداشت‌ها در کتاب جای دهم.

رحیم مخدومی همچنین اظهار امیدواری کرد که نگارش این اثر تا 6 ماه آینده به پایان برسد.

«جنگ پا برهنه»، «مردان درد»، «نرگس»، «یار کجاست؟»، «معلم فراری»، «چه کسی ماشه را خواهد کشید»، «وقتی پرده کنار رفت»، «پروانه‌های عرصه خبر»، «فرمانده من» و... عناوینی از آثار مخدومی است که پیش از این به چاپ رسیده است.

یکشنبه 16 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط