loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اهداء «رساله نکاحیه» علامه حسینی طهرانی به اعضای دولت

نویسندگان مرتبط : سید محمدحسین حسینی طهرانی

اخیرا رساله نکاحیه علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی(ره) توسط بیت ایشان و به منظور آشنایی دولتمردان با نظرات فقهی کاهش جمعیت،در حاشیه جلسه هیات دولت به کلیه مسئولین و وزرا اهدا شده است .

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان، بیت علامه حسینی طهرانی در نامه پیوستی رساله نکاحیه این روحانی برجسته که به کابینه دهم هدیه شده، ابراز امیدواری کرده "با تاسی به سنت نبوی و سیره علوی حقایق این کتاب که به حق بزرگترین پیروی از منهاج ائمه معصومین (س) در ازدیاد نسل شیعه انثی عشری است، به همت اعضای دولت رنگ و بوی واقعی و عینی به خود گیرد."

رساله نکاحیه از تالیفات علامه سید محمد حسینی طهرانی و بیان کننده اشکالات کاهش جمعیت است که این موضوع را سیاست استعمار و ضربه سهمگین بر پیکره مسلمین می‌داند.

در این کتاب که یک مقدمه و 13 فصل دارد به موضوعاتی چون حرمت قتل نفس و سقط جنین، طرح دیدگاه‌های فقها و اعلام شیعه و آرای متخصصین و مخالفین کاهش جمعیت و همچنین حرمت بستن لوله و آمار تلفات ناشی از این کار پرداخته شده است.

همچنین در این کتاب از استعماری بودن سیاست تحدید نسل و غرض اصلی کمک‌های بین المللی به این کار که قتل‌عام مسلمین به ویژه شیعیان تلقی شده و آماری در این زمینه و ضدیت روح و فلسفه دین با کاهش جمعیت و تاکید و ترغیب اسلام بر کثرت اولاد سخن گفته شده است.

دوشنبه 17 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط