loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری اولین نشست تخصصی «فلسفه هنر اسلامی»

نویسندگان مرتبط : عبدالحسین خسروپناه

اولین نشست تخصصی «فلسفه هنر اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه و چهره‌های شاخص هنر کشور به همت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در تالار معرفت این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

کامبیز اسدی، عضو روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این نشست یک روزه، چهره‌های شاخص هنر کشور از جمله آیدین آغداشلو، بلخاری، ضیمران و بنی اردلان به بحث و تبادل‌نظر و همچنین ارائه مقاله در زمینه فلسفه هنر اسلامی خواهند پرداخت.

وی در بیان برنامه‌های این نشست تصریح کرد: در این نشست تخصصی که دبیری علمی آن بر عهده حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه است، بنی اردلان با موضوع «رابطه هنر اسلامی ـ ایرانی با سینما» ، آیدین آغداشلو با موضوع «هنر اسلامی در ادوار مختلف» ، بلخاری با موضوع «رابطه اسلام و هنر» و ضیمران با موضوع «چیستی فلسفه هنر از منظر غربی» به ارائه مقاله و ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

عضو روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: این نشست صبح روز پنج‌شنبه، 20 خردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 13 با حضور علاقه‌مندان، در تالار جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.

چهارشنبه 19 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط