loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«پویه های پایداری»، اثر جدید علیرضا کمری در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : علیرضا کمری

کتاب «پویه پایداری» به کوشش علیرضا کمری، پژوهشگر منتشر شده و قرار است در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شود.

دوشنبه 3 اردیبهشت 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «پویه های پایداری»، مشتمل بر ۴۰ کوته نوشت، گفت وگو، خطابه و مقاله درباره ادبیات پایداری، ادبیات مقاومت، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات جنگ و ادبیات دفاع مقدس است.

کمری در مقدمه این اثر در توضیح بیشتر راجع به محتوای کتاب حاضر نوشته است: «این کتاب مجموعه ای است منتخب از مصاحبه ها، سخنرانی ها، کوته نوشته ها، گفتارنوشت ها و مقالات سه تن از پویندگان ادب پایداری که طی سه دهه اخیر از منظر و موضع خود درباره ادبیات انقلاب (اسلامی)، ادبیات جنگ/ دفاع مقدس اظهارنظر کرده اند. پایه و مایه این گفتارها و نوشتارها یکسان نیست و البته فرق و فاصله است میان اظهارنظر تا طراحی و دستیابی به نظریه و بوطیقای ادبیات پایداری. اساسِ اندیشه ای که موجب تألیف مجموعه حاضر شد به عزم فراهم آورنده این کتاب به منظور پژوهش در نظریه ادبیات پایداری و مباحث موضوعه آن بازمی گردد. این ماجرا به سال های دور مربوط می شود، روزگاری که موجودیّت ادبیات انقلاب و جنگ/ دفاع مقدس جز نزد عده ای اندک شمار چندان شناخته نبود، بلکه موجه و مقبول نمی نمود و نهادهای مطالعاتی/ دانشگاهی روی خوشی به این مولود نوظهور نشان نمی دادند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط