loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فردا؛ رونمایی از دو کتاب «روزنه» و «شعر پارسی» در خبرگزاری تسنیم

انتشارات مرتبط : سپیده باوران

نویسندگان مرتبط : محمدکاظم کاظمی

مراسم رونمایی از دو کتاب «روزنه» و «شعر پارسی» فردا، سه شنبه ۴ اردیبهشت در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

دوشنبه 3 اردیبهشت 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از دو کتاب محمدکاظم کاظمی شاعر مهاجر افغانستانی با عنوان «روزنه» و «شعر پارسی» در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار می شود.

در این مراسم که سه شنبه 4 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 دقیقه برگزار می شود، اسماعیلی امینی ، مصطفی محدثی خراسانی ، مرتضی امیری اسفندقه و جواد محقق درباره کتاب سخنرانی خواهند کرد.

انتشارات سپیده باوران ویراست تازه «روزنه» و «شعر پارسی» را که پیش از این در دهه 70 از سوی انتشارات ضریح آفتاب منتشر کرده است.

کتاب «شعر پارسی»، دربردارنده بررسی سیر شعر فارسی از سده چهارم هجری تا به امروز است. این اثر در واقع مکملی بر کتاب «روزنه» است که در قالب یک اثر آموزشی در حوزه شعر منتشر شده است. «روزنه» نیز به گفته نویسنده نیز حاصل احساس نیاز به یک متن آموزش شعر مختصر ولی جامع، بوده است، تا هم شاعران جوان را به کار آید و هم دیگر کسانی را که در پی شناختی اجمالی از شعر و عناصر آن هستند.

کتاب «روزنه» در 432 صفحه با قطع رقعی و قیمت 35 هزار تومان منتشر شده است و «شعر پارسی» در 584 صفحه با همان قطع و با قیمت 40 هزار تومان از سوی سپیده باوران روانه بازار کتاب شده است.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به آدرس خیابان جمالزاده شمالی، بعد از بلواز کشاورز،کوچه شیرزاد، پلاک 12 باشگاه خبرنگاران پویا مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط