loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «آخرین پیامبر خدا» مهدی قزلی منتشر شد

کتاب "آخرین پیامبر خدا" با عنوان فرعی "کوتاهه‌هایی از زندگی رسول اکرم(ص)" نوشته مهدی قزلی از سوی شرکت سهامی کتابهای جیبی وابسته به انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب که از مجموعه "چهارده معصوم" به چاپ رسیده است سعی دارد با تامل و دقت در زندگانی، شخصیت و پیامبر اسلام که متکی بر فرم کوتاهه‌نویسی و ساده‌‌نویسی در نثر است زمینه آشنایی با این شخصیت بزرگ را سریع و صریح فراهم کند.

قزلی در مقدمه کتاب نوشته است:مهمترین چیزی که بشود درباره محمد(ص) گفت این است که منشا رحمت بود برای مردم زمان خودش و هست برای ما و حتی آیندگان. تاریخ زندگانی او به خاطر تاثیرش بر مردمان روشن‌تر از هر پیامبر دیگری سینه‌ به سینه منتقل شده تا تاریخ‌شناسان انگشت حیرت در دهان کنند که "وه چه مرد بزرگی!"

حکایتهای و نکات ذکر شده در این کتاب کوتاه و عموماً در یک صفحه جای گرفته‌اند و همه آنها بدون عنوان هستند.

در این کتاب می‌خوانیم: جالب بود، مسخره‌اش می‌کردند، می‌گفتند جادوگر، می‌گفتند دیوانه‌، از پشت بام خاک می‌ریختند روی سرش، قصد جانش را می‌کردند ولی از ترس هم چیزهای قیمتی‌شان را می‌بردند می‌دادند دست امین تا برایشان نگه دارد.

کتاب "آخرین پیامبر خدا" با شمارگان 3000 نسخه در 99 صفحه و به قیمت 1700 تومان منتشر شد.


جمعه 21 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط