loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شارژ بن کارت اهالی قلم همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مدیر عامل خانه کتاب از شارژ بن کارت اهالی قلم همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397

نیکنام حسین پور مدیرعامل خانه کتاب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از شار ژ بن کارت های اهل قلم همزمان با آغاز به کار سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

وی گفت: آن دسته از اهالی قلم که بن کارت دارند، بن کارت هایشان شارژ خواهد شد و برای آن دسته که بن کارت ندارند، بن کارت صادر می شود.

مدیرعامل خانه کتاب با اشاره به مبلغ این بن کارت ها گفت: امسال این اعتبار افزایش پیدا نکرده است و مبلغ پرداختی همان مبلغ سال گذشته است، به هر اهل قلم بن کارت 250 هزار تومانی تعلق می گیرد.

وی هم چنین از برگزاری جلسه با مسئولان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در نظر داریم تا خدماتی را برای اهل قلم تدارک ببینیم ، با توجه به اینکه 8 هزار اهل قلم ما در تهران ساکن هستند، می توان از امکانات شهرداری تهران برای این افراد بهره مند شد.استفاده از امکانات فرهنگی شهر تهران برای این افراد مثل موزه های مختلف می تواند در تولیدات فرهنگی ما موثر واقع شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط