loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سعید تشکری در «سه شنبه های به نشر» از داستان نویسی می گوید

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نشست های هفتگی بررسی، نقد و آموزش داستان نویسی با حضور سعید تشکری در کتابفروشی به نشر برگزار می شود.

شنبه 8 اردیبهشت 1397

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، موسسه انتشارات «به نشر» در قالب سلسله نشست هایی با عنوان «عصرانه های داستان نویسان رضوی در سه شنبه های به نشر» نسبت به برگزاری نشست هایی با هدف داستان خوانی و نقد و بررسی آنها کرده است.

در این نشست ها که به دبیری سعید تشکری از داستان نویسان مطرح کشور در مشهد برگزار می شود به نقد و بررسی و آموزش داستان نویسی پرداخته می شود.

این نشست ها در قالب نشست هایی با عنوان «در پناه کلمات» برگزار می شود که سه شنبه های هر هفته در فروشگاه مرکزی کتاب به نشر از علاقه مندان به داستان نویسی پذیرایی می کند.

«عصرانه های داستان نویسان رضوی در سه شنبه های به نشر» در مشهد خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی، در کتابفروشی «به نشر» از ساعت 17 الی 19 برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این نشست ها از طریق شماره 09027652008 در پیام رسان تلگرام ثبت نام کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط