loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توزیع بن کارت های فیزیکی دانشجویان و طلاب در شعب بانک شهر آغاز شد

دانشجویان و متقاضیان دریافت بن کارت فیزیکی می توانند از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن کارت های خود اقدام کنند.

شنبه 8 اردیبهشت 1397

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از ستاد خبری و رسانه ای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دانشجویان و طلابی که در زمان ثبت نام خواستار دریافت بن کتاب فیزیکی بودند، می توانند از روز شنبه، 8 اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن کارت های خود اقدام کنند.

توزیع بن کارت های فیزیکی از 8 اردیبهشت ماه تا پایان زمان نمایشگاه در تمامی شعب بانک شهر و پیشخوانهای شهرنت بانک شهر انجام می شود. در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تعداد 144 هزار و 549 دانشجو و طلبه خواستار دریافت بن خرید کتاب بودند که از این تعداد 104 هزار و 553 متقاضی دریافت بن فیزیکی، 4 هزار و 434 نفر متقاضی بن NFC و 35 هزار و 562 متقاضی نیز از طریق کارت ملی هوشمند ثبت نام خود را انجام داده اند.

بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که 60 درصد آن از سوی دانشجو و 40 درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می شود. همچنین بن کارت های سازمان ها و نهادها نیز پس از بررسی درخوسات ها، از تاریخ 12 اردیبهشت فقط در شعبه میدان فردوسی کد 329 توزیع می شود.

صدور بیش از هشت هزار کارت شناسایی برای ناشران در نمایشگاه

مهدی سهل آبادی؛ مدیر کمیته حراست سی و یکمین اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از صدور بیش از هشت هزار کارت برای غرفه داران خبر داد و گفت: تعداد هشت هزار و 127 کارت برای غرفه داران در بخش های مختلف نمایشگاه صادر شده است.

وی افزود: یک هزار و 465 کارت در بخش کودک و نوجوان، 996 کارت در بخش آموزشی، یک هزار و 708 کارت در بخش دانشگاهی و سه هزار و 958 کارت برای ناشران عمومی صادر شده است. مدیران این بخش ها می توانند با مراجعه به کمیته حراست نسبت به دریافت کارت ها اقدام کنند. امسال برای دومین بار است که کارت غرفه داران قبل از آغاز نمایشگاه آماده شده است.

سهل آبادی تصریح کرد: بر روی هر یک از این کارت ها هولوگرامی نصب شده است که در صورت دست کاری و یا کنده شدن اعتبار آن ها منقضی خواهد شد.

مدیرکمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره نظارت بر محوطه و سالن ها گفت: تاکنون 600 دوربین مدار بسته در بخش های مختلف نصب شده تا نمایشگاه به طور کامل مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط