loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح نمایشگاه کتاب تهران بدون حضور رئیس جمهور

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از حبرگزاری فارس، سی ویکمین نمایشگاه بین الملل کتاب تهران صبح امروز 11 اردیبهشت ماه با حضور مهمانان خارجی و بدون حضور حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری و اسحاق جهانگیری، معاون اول وی به طور رسمی افتتاح می شود.

این نمایشگاه از فردا دوازدهم تا بیست ودوم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی برپا خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه دو هزار و 50 ناشر داخلی و 132 ناشر خارجی حضور دارند که 515 هزار عنوان کتاب را عرضه می کنند. مجموعا دو هزار و 182 ناشر در دور سی ویکم طی 10 روز در مصلی فعالیت خواهند داشت.

کشور صربستان در این دوره مهمان ویژه نمایشگاه و تونس شهر مهمان است، ساعت بازدید از این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب 10 صبح تا 20 عصر خواهد بود و طبق اعلام مسئولان اجرایی این زمان قابل تمدید است.

گفتنی است پیش از این اعلام شده بود مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که برای شرکت در مراسم روز ملی خلیج فارس به جنوب کشور سفر کرده بود، هنوز به آیین گشایش نمایشگاه بین المللی کتاب نرسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط