loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دعبل و زلفا» رمان جدید به نشر در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

دعبل شاعر امام رضا (علیه السلام) است و زلفا، معشوقه او، با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند. دعبل برای شفای او دست به دامان امام رضا می شود و ....

شنبه 15 اردیبهشت 1397

«دعبل و زلفا» رمان جدید به نشر در نمایشگاه کتاب

حسین تیموری، دبیر انتشارات «به نشر» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به تشریح کتاب های تازه نشر این موسسه در نمایشگاه کتاب 97 پرداخت و گفت: از نمایشگاه 96 تا نمایشگاه کتاب 97، حدود 500 عنوان کتاب در بخش چاپ اول و تجدید چاپ داشته ایم که از این تعداد، 250 عنوان کتاب، چاپ اول بوده است. از موارد شاخص کتاب های چاپ اول، باید به رمان «دعبل و زلفا» نوشته مظفر سالاری اشاره کنم که از مرداد ماه 96 تا به امروز، به چاپ چهارم رسیده است. او قبلا رمان «رویای نیمه شب» را نوشته بود که آن نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده بود. قصه این رمان مربوط به دعبل و زلفا است. دعبل شاعر امام رضا (علیه السلام) بوده است و زلفا که معشوقه دعبل است با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند. دعبل برای درمان او دست به دامان امام رضا می شود و از طریق لباس حضرت، زلفا شفا پیدا می کند.

وی به مجموعه کتاب جدید الانتشار «زندگی پر افتخار» اشاره کرد و گفت: مجموعه 10 جلدی زندگی پر افتخار، دیگر کتاب جدید «به نشر» است. این کتاب داستان زندگی صحابه پیامبر اسلام از جمله عمار یاسر، سلمان فارسی، مالک اشتر و ... را روایت می کند. در میان این 10 جلد، کتاب مالک اشتر و سلمان فارسی بسیار پرفروش بوده است و پس از گذشت 4 ماه از انتشار آن، به چاپ دوم رسیده است.

علاوه بر این آثار، مجموعه 5 جلدی با موضوع امام رضا (علیه السلام) نیز تولید شده است که تاکنون 3 جلد آن آماده شده و در نمایشگاه امسال عرضه شده است. «اعترافات غلامان»، «بیدارم کن» و «راز آن بوی شگفت» نام های این 3 کتاب است و دو جلد دیگر نیز تا یکی دو ماه دیگر و همزمان با دهه کرامت آماده خواهد شد. کتاب «اعتراف غلامان»، روایت 30 تن از غلامان، از شخصیت با کرامت امام رضا است و کتاب «بیدارم کن» ماجرای سفر امام رضا از مدینه به مرو در سال 200 هجری قمری است. هم چنین مجموعه آقای حکیمی را نیز پس از سال ها احیا کردیم و به چاپ رساندیم.

تیموری درباره ی کتاب های پر فروش این انتشارات و استقبال مخاطبین از نمایشگاه گفت: مجموعه کتاب 5 جلدی «قصه ما مثل شد» از جمله کتاب های پرفروش ما است. هم چنین «دعبل و زلفا» نیز از جمله رمان های پر فروش مان است. امسال استقبال بسیار بهتری را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم و مخاطبین بیش تری در نمایشگاه حضور پیدا می کنند اگر چه در 2 روز اول شاهد ناهماهنگی هایی در نحوه ارائه خدمات و هماهنگی ها از سوی مسئولان نمایشگاه بودیم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط