loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه «قیصر امین پور»

نویسندگان مرتبط : قیصر امین پور

مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جایزه «کتاب سال شعر جوان» تا 15 تیر 1389 تمدید شد. پیش‌تر مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا پایان خرداد اعلام شده بود. بخش «کتاب‌‌ درباره شعر جوان» و ارزیابی نقد شعر شاعران جوان از سال آینده به این جایزه افزوده می‌شود.

ریحان ریحانی، مسوول دبیرخانه «چهارمین دوره کتاب سال شعر جوان»(جایزه قیصر امین‌پور) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: امسال استقبال از جایزه در مقایسه با سال‌های پیش گسترده‌تر است و این امر نشان می‌دهد جایزه «کتاب سال شعر جوان» توانسته طی چهار سال برگزاری‌ به خوبی خود را به شاعران جوان و علاقه‌مندان حوزه شعر معرفی کند.

وی افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه چهارمین دوره از جایزه «کتاب سال شعر جوان» از طیف‌ها و جریان‌های شعری مختلف بوده‌اند و تاکنون حدود 150 اثر به دبیرخانه رسیده است.

ریحانی در ادامه به بخش «کتاب درباره شعر جوان» اشاره و تصریح کرد: از سال آینده چنین بخشی به جایزه «کتاب سال شعر جوان» افزوده می‌شود تا آثاری که در زمینه نقد و بررسی شعر شاعران جوان منتشر شده‌اند ارزیابی شوند.

وی یادآور شد: این کار با هدف ایجاد انگیزه در منتقدان و صاحبنظران برای بررسی آثار شاعران جوان صورت می‌گیرد.

شاعران جوان تا سقف سنی 30 سال که در سال 1388 مجموعه شعری منتشر کرده‌اند، می‌توانند در چهارمین دوره «جایزه کتاب سال شعر جوان» شرکت کنند.

علاقه‌مندان و افرادی که شرایط شرکت در جایزه را دارند، می‌توانند تا 15 تیر 1389 پنج نسخه از کتاب خود را به انضمام تصویر کارت ملی به نشانی دبیرخانه «چهارمین دوره کتاب سال شعر جوان» ارسال کنند.

طبق روال دوره‌های پیشین این جایزه پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه جایزه «کتاب سال شعر جوان» در دو مرحله، هفت اثر برتر برای مرحله نیمه‌ نهایی این جایزه انتخاب و طی جلساتی در دفتر شعر جوان نقد و بررسی می‌شوند.

مراسم اختتامیه «چهارمین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان» آبان 1389 همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره «جایزه کتاب سال شعر جوان» می‌توانند تا 15 تیر 1389 پنج نسخه از اثر خود را به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز، نبش خیابان نعمتی ارسال کنند.

سه‌شنبه 25 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط