loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب "الهه" از سوی فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می شود

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : سیروس همتی

یکشنبه 6 خرداد 1397

فرهنگسرای اندیشه دومین نشست از سری برنامه های کتابهای بالدار را با نقد و بررسی کتاب " الهه" برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، دومین نشست از سری برنامه های کتابهای بالدار اختصاص دارد به کتاب " الهه" اثر سیروس همتی از نشر نیستان که روز یکشنبه 6 خرداد ماه ساعت 18در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می شود.

سیروس همتی در «الهه» مجموعه ای از نمایشنامه های خود را برای مخاطبانش گردآوری کرده است که بیشتر از دغدغه فرم و شیوه روایت و حتی دیده شدن روی صحنه، دغدغه روایت و بیان را می توان در آنها دید. نمایشنامه هایی برخاسته از «آن» هنرمند متعهد که تلاش دارد روایتی بکر و تازه و در حد بضاعت نویسنده اش از باورها و آئین های مذهبی ایرانیان را به نمایش بکشاند.

گفتنی است در حاشیه برنامه، نمایشنامه خوانی کاری از گروه تئاتر مانی با حضور بازیگرانی همچون قربان نجفی، مهدی صبایی، شهرام مسعودی، الهه زحمتی، سعید برجعلی، آزیتا افشار، آساره هداوند و سمانه حبیب پور برگزار می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم حسین پاکدل(بازیگر)، سیروس همتی (نویسنده و کارگردان کتاب) و دکتر علی یعقوب زاده حضور خواهند داشت.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای اندیشه، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88505514 تماس حاصل نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط