loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تشریح جزئیات خرید کتاب از ناشران در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خرید ۱۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۲۴۳ هزار ریالی، جزئیات اقدامات کارگروه هیئت انتخاب و خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را تشریح کرد.

یکشنبه 6 خرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش، مدیرکل چاپ و نشر از خرید یک هزار و 599 عنوان کتاب از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: کارگروه انتخاب و خرید کتاب سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با 10 کارشناس آثار 1210 ناشر را در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار داد و پس از بررسی و ارزیابی تعداد 1599 عنوان کتاب برای خرید انتخاب شد.

وی ادامه داد: با تصمیم این کارگروه تعداد 70 هزار و 318 کتاب از ناشران خریداری شد که ارزش آن ها 10 میلیارد و 849 میلیون و 243 هزار ریال است.

به گفته دانش؛ از این میزان کتاب خریداری شده تعداد یک هزار و 219 عنوان آثار تالیفی و 380 اثر نیز ترجمه است.

مدیرکل چاپ و نشر با اشاره به موضوعات این آثار گفت: این کتاب ها در موضوعات ادبیات، تاریخ و جغرافیا، دین، زبان، علوم اجتماعی، علوم خاص، علوم کاربردی، فلسفه، کلیات و هنر هستند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط