loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان «بوفاری 4»، با موضوع جنگ به قلم مصطفی جمشیدی

نویسندگان مرتبط : مصطفی جمشیدی

رمان "بوفاری 4"، با موضوع وقایعی از دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به قلم مصطفی جمشیدی، توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است. جمشیدی گفت: این اثر به مسایل انسانی جنگ پرداخته است.
مصطفی جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره تازه‌ترین اثر منتشر شده‌اش اظهار داشت: "بوفاری 4" ماجرای آشنایی تعدادی سرباز با یک مهندس را در منطقه جنگی دربر دارد. 2 نفر از این سربازان مسیحی‌اند که تا پایان رمان، یکی به شهادت می‌رسد و دیگری به دین اسلام گرایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ساختارشکنی‌های فُرمی صورت گرفته در رمان "بوفاری 4" گفت: این رمان به صورت خاص به مسایل انسانی جنگ و جهان‌بینی 2 سرباز مسیحی پرداخته است.

مصطفی جمشیدی با تاکید بر ضرورت نزدیکی به مسایل خرد و کلان جنگ در نگارش رمان های این حوزه، تصریح کرد: به دلیل وجود جنبه آفرینش هنری‌، رمان میرایی ندارد. بنابراین باید به زمینه‌‌های دارماتیک وقایع نیز توجه شود.

رمان "بوفاری 4" نوشته مصطفی جمشیدی، در قطع رقعی و 198 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه و بهای 36 هزار ریال توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است.

شنبه 29 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط