loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران» به قلم یعقوب توکلی

نویسندگان مرتبط : یعقوب توکلی

کتاب «سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران» به قلم یعقوب توکلی و به همت موسسه اندیشه و فرهنگ دینی منتشر شد.
کتاب «سبک شناسی تاریخ‌نگاری معاصر ایران» در مورد سه حوزه؛ سبک تاریخ‌نگاری، مؤسسات تاریخ‌نگاری و نگرش‌شناسی تاریخ‌نگاری تدوین شده است.
این کتاب جریان‌های تاریخ‌نگاری انقلاب را از سال 1356 تا 1386 مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است. این کتاب تحقیقی جریان شناسانه از تاریخ نگاران و موسسات تاریخ نگاری با تأکید بر تاریخ نگاری انقلاب اسلامی ایران است.
یعقوب توکلی نویسنده این کتاب در مقدمه آورده است؛ این کتاب حاصل سال‌ها تلاش و پژوهش در عرصه تاریخ نگاری و مطالعات تاریخی معاصر است و این اثر به عنوان یک نظریه و رهیافت جدید در عرصه تاریخ نگاری است. ایده این بحث به صورت جدی از سال 1376 مطرح شد.
کتاب «سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران» با جلد شومیز، در قطع وزیری با قیمت 50000 ریال، شمارگان 3000، در 230 صفحه منتشر شده است.
از این نویسنده و تاریخ نگار کتاب «سبک شناسی تاریخ نگاری معاصر ایران»، «راز درخت سیب»، «اسلام گرایی در مصر» و نرم افزار «تاریخ معاصر» در فروشگاه دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود است.

یکشنبه 30 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط