loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مایکل ولف دنباله ای بر کتاب جنجالی «آتش و خشم» می نویسد

انتشارات مرتبط : مهراندیش

نویسندگان مرتبط : مایکل وولف

روزنامه نگار و نویسنده پرفروش ترین کتاب درباره کاخ سفید فاش کرد با ناشرش برای نوشتن قسمت دوم کتاب «آتش و خشم» قرارداد بسته است.

دوشنبه 21 خرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، مایکل ولف در گفتگو با Axios گفته است با هنری هولت، ناشر «آتش و خشم» برای نوشتن دنباله قرارداد بسته است. او درباره محتوای کتاب گفته است «بدون عنوان، بدون برنامه ریزی و نامشخص است.»

«آتش و خشم» در ژانویه منتشر شد و تاکنون بیش از 2میلیون نسخه از آن تنها در آمریکا به فروش رسیده است. محتوای کتاب مرتبط به دسترسی بی سابقه ولف به کابینه ترامپ، شامل استیو بنون، استراتژیست سابق ترامپ می شود که با انتقاد از ترامپ و خانواده اش سخن گفته است. بنن همچنین ملاقات میان ترامپ جونیور و یک وکیل روسی به عنوان یک خائن را تشریح کرده است.

بنن در ماه مارس مدعی شده است که کتاب با اجازه او منتشر شده است و هر آنچه در کتاب وجود دارد را رد نمی کند. او گفته است «کتاب همانی است که هست. خواننده می تواند آنچه را می خواند را قضاوت کند.»

ترامق بارها درباره احساس خود به کتاب توئیت کرده است و در اشاره به ولف او را یک نویسنده بی اعتبار و بازنده بزرگ نامیده است.

«آتش و خشم» قرار است در قالب یک سریال تلویزیونی توسط مدیر سابق BBC، مایکل جکسون تهیه شود. کارگردانی این سریال به عهده جای روچ است که پیش از این کارگردانی آستین پاورز و تغییر بازی را ساخته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط