loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بمب کلاغی دار و دسته دارعلی

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : اکبر صحرایی

اگر به پایان ماجرای دارودسته دارعلی علاقه مندید «بمب کلاغی» را بخوانید تا پایان ماجرای این دارودسته دوست داشتنی را متوجه شوید.

دوشنبه 28 خرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل اپایگاه خبری سوره مهر، اکبر صحرایی پایان ماجرای دار و دسته دارعلی را در «بمب کلاغی» رقم زده است.

این داستان نویس درباره این مجموعه می گوید: مجموعه دار و دسته دارعلی، حاصل دست نوشته های سال ها پیش در جبهه است و به زمانی برمی گردد که با «دارعلی» در قالب یک دسته در جبهه خدمت می کردیم. من این دست نوشته ها را در یک مجموعه هفت جلدی گرد آوردم.

گفتنی است مجموعه هفت جلدی «دارودسته دارعلی» نوشته اکبر صحرایی نویسنده شیرازی جزو مجموعه های دوست داشتنی و طنز است که کوشیده جبهه های جنگ را در قالب داستانک های طنزآمیز به خواننده نشان دهد.

این مجموعه که شامل «آمبولانس شتری»، «گردان بلدرچین»، «برانکارد دربستی»، «تویوتای خرگوشی»، «مین سوسکی»، «خمپاره های نقلی» و «بمب کلاغی» است همواره جزو آثار پرفروش و پرمخاطب سوره مهر بوده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط