loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

باز چاپ خاطرات دو جلدی محسن رفیق دوست

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : سعید علامیان | محسن رفیق دوست

جلد اول کتاب خاطرات محسن رفیق دوست با عنوان «برای تاریخ می گویم» به چاپ چهارم و جلد دوم این مجموعه به چاپ دوم رسید.

یکشنبه 3 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل ازپایگاه خبری سوره مهر، محسن رفیق دوست به واسطه حضور پررنگش در مسئولیت های مختلف و ارتباط گسترده با عناصر و طیف های گوناگون از نیروهای انقلابی، خاطرات زیادی از حوادث پس از انقلاب اسلامی دارد. به همین خاطر است که رفیق دوست به عنوان شخصیتی جامع الاطراف خاطراتی خواندنی و جالب از سال های انقلاب دارد. خاطراتی که اولین بار سعید علامیان، نویسنده و پژوهشگر حوزه تاریخ شفاهی و خاطره نویسی دفاع مقدس برای ثبت و ضبط آن ها به سراغ رفیق دوست رفته است تا این خاطرات را در قالب یک مجموعه دو جلدی و با عنوان «برای تاریخ می گویم» منتشر سازد.

جلد اول این کتاب در برگیرنده خاطرات او از مقطع ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و پس از آن تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا سال ۶۸ و انتخاب او از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس بنیاد جانبازان و مستضعفان است.

جلد دوم این کتاب که حاصل بیش از بیست و چهار جلسه مصاحبه با حاج محسن رفیق دوست است دربرگیرنده خاطرات او در دوران حضور او در ریاست بنیاد جانبازان و مستضعفان یعنی بین سال های ۶۸ تا ۷۸ است.

این دو جلد به روش پرسش و پاسخ تدوین شده و سوالات مطرح شده از سوی نگارنده در آن با مطالعه دقیق آرشیو مطبوعات و خاطرات برخی از چهره های انقلابی حاصل شده است که جامعیت کتاب را دوچندان کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط