loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سروده های شرفشاهی برای کودکان در «فصل مهربانی» می آید

انتشارات مرتبط : کتاب ابرار

نویسندگان مرتبط : کامران شرف شاهی

کامران شرفشاهی گفت: مجموعه شعر «فصل مهربانی» تا پایان تابستان از سوی موسسه سیب سرخ نیکان «کتاب ابرار» منتشر خواهد شد.

یکشنبه 3 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبر گزرای فارس کامران شرفشاهی از شاعران کشورمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: مجموعه شعر «فصل مهربانی» تا پایان تابستان از سوی موسسه سیب سرخ نیکان «کتاب ابرار» منتشر خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این اثر برای گروه سنی کودک و نوجوان آماده شده ابراز داشت: این اثر در قالب چارپاره به موضوع توسل می پردازد؛ کودکی که قصه تولدش را از زبان مادرش نقل کرده و در ادامه ماجراهایی روایت می شود.

به گفته شرفشاهی، «فصل مهربانی» از سوی موسسه سیب سرخ نیکان در حدود 10 صفحه برای گروه سنی «ج» منتشر خواهد شد.

این شاعر همچنین از تالیف اثر دیگر هم خبرداد و عنوان داشت: کتاب دیگری در خصوص آموزش مسایل شهروندی برای کودکان با عنوان «شهرمن خانه من» آماده شده که این کتاب هم از سوی کتاب ابرار روانه بازار کتاب خواهد شد.

«حماسه جاودان»، «آبروی آب»، «به پیشواز سپیده»، «گزیده اشعار»، «سایه سیاه سقوط»، «دست رنج»، «ضیافت نور»، «رسول مهر»، «خُم خانه عشق»، «آینه های بی قرار» و «دانای مهربان»، «راز سرفرازی» و «طنین عطش» عنوان برخی از کتاب های منتشر شده این شاعر و نویسنده اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط