loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان «روایتی ساده از ماجرای پیچیده» کاندید دریافت جایزه از جایزه قلم زرین

نویسندگان مرتبط : هادی حکیمیان | ابراهیم حسن بیگی | سیده عذرا موسوی | علی آرمین

رمان «روایتی ساده از ماجرای پیچیده» نوشته ابراهیم حسن بیگی کاندید بخش داستان کودک و نوجوان شانزدهمین دوره جایزه قلم زرین شد.

یکشنبه 3 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، از میان کلیه آثار چاپ شده در سال ٩٦ در حوزه داستان کودک و نوجوان، که طبق لیست دریافتی از خانه کتاب ٩٤٦ عنوان کتاب بود، آثار زیر به عنوان کاندیدای دریافت جایزه قلم زرین انتخاب و معرفی شد:

«پرواز با پاراموتور را دوست دارم» علی آرمین، «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» ابراهیم حسن بیگی، «شاخ دماغی ها» عذرا موسوی و «باغ خرمالو» هادی حکیمیان.

رمان «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، روایت نوجوانی است به نام الیاس از ترکمن صحرا که کودکی و نوجوانی من در آن رقم خورده است و آدم هایش تا کنون در داستان های من نقش زیادی داشته اند. روایت الیاس در این رمان روایت زمین است و خان و رعیت و صد البته ظلم و ستم با چاشنی عشقی ناخواسته در الیاس.


مفهوم برتری و نابرابری و ظلم و ستم و در یک کلام استکبار، مفهومی است که در ظرف مکان و زمان نمی گنجد و الیاس بهانه ای است تا نوجوان امروز ما با این مفاهیم آشنا شوند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط