loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همایش بررسی آثار آذریزدی

نویسندگان مرتبط : مهدی آذر یزدی

بنیاد مهدی آذریزدی که به‌تازگی فعالیتش را در زادگاه این نویسنده فقید آغاز کرده، به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت آذریزدی همایشی برای بررسی آثار او برگزار می‌کند. 18 تیر نخستین سالگرد درگذشت نویسنده «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بنیاد آذریزدی که بنیادی نیمه‌خصوصی است اعلام کرد 18 تیر با حضور نویسندگان همایشی برای بررسی آثار آذریزدی برگزار می‌کند.

گفته می‌شود نویسندگانی از یزد و دیگر استان‌های کشور در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

بنیاد آذریزدی همچنین همزمان با سالگرد درگذشت او کتابی با عنوان «پسر شهرزاد» که مجموعه از نامه‌های‌مهدی آذریزدی را شامل می‌شود، منتشر می‌کند.

این اثر شامل 16 نامه آذریزدی به امیرکاوس بالازاده به همراه 3 مقاله و دو بیوگرافی از آذریزدی است که یکی از آن‌ها را خود نگاشته است.

در این کتاب، همچنین جوابیه‌ای که مهدی آذریزدی درباره چاپی از مثنوی مولانا خطاب به جلال متینی نگاشته نیز منتشر می‌شود.

امیرکاوس بالازاده، گردآورنده این اثر به ایبنا گفت که بنیاد آذر یزدی همزمان با سالگرد درگذشت آذر یزدی(18 تیر) این اثر را به بازار نشر می‌فرستد و کتاب هم‌اکنون آخرین مراحل نشر را سپری می‌کند.

به گفته بالازاده، این اثر در 400 صفحه به چاپ می‌رسد.

مهدی آذریزدی ۱۸ تیر سال گذشته پس از گذراندن یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت. پیکر این نویسنده در یزد به خاک سپرده ‌شد. مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر ارزشمند و از معروف‌ترین کارهای مهدی آذریزدی است.

مجموعه آثار مهدی آذریزدی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و توزیع می شود.

سه‌شنبه 1 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط