loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گشایش مجدد فروشگاه کتاب انجمن قلم ایران در تهران

کتابفروشی انجمن قلم ایران از شنبه هفته جاری آغاز به کار کردو همه روزه (غیر از روزهای تعطیل رسمی و جمعه)، از ساعت 9 صبح تا 13 و از 15 تا 20 دایر است.

این فروشگاه در طبقه همکف انجمن قلم قرار دارد.

فروشگاه مذکور تحت نظارت مستقیم هیات مدیره و کاملا با پشتیبانی انجمن اداره می‌شود و علاوه بر حدود 100 عنوان کتاب منتشر شده توسط انتشارات این مرکز، با مجموعه‌ای از صدها عنوان کتاب‌های ادبی، هنری و کودکان و نوجوانان برگزیده از دیگر ناشران، پذیرای مراجعان است.

این کتابفروشی در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد سابق)، بالاتر از میدان سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی(میدان کلانتری)، بعد از کوچه 44 ، پلاک 360 واقع و همه روزه (غیر از روزهای تعطیل رسمی و جمعه)، از ساعت 9 صبح تا 13 و از 15 تا 20 دایر است.

سایت پاتوق کتاب افتتاح مجدد این فروشگاه را برای تقویت و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی تبریک می گوید و برای دست اندرکاران آن آرزوی موفقیت و سربلندی می کند.

سه‌شنبه 1 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط