loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «اخلاق و مبارزه» در حسینیه جماران رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : عروج ایمان

نویسندگان مرتبط : مهدی طباطبایی یزدی

آئین رونمایی از مجموعه دو جلدی «اخلاق و مبارزه» خاطرات مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، چهارشنبه 6 تیرماه در حسینیه جماران برگزار می شود.

سه‌شنبه 5 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری ایبنا، آیین رونمایی از مجموعه دو جلدی «اخلاق و مبارزه» خاطرات مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۶ تیرماه به همت انتشارات عروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و با حضور سید حسن خمینی در حسینیه جماران برگزار می شود.

مرحوم طباطبایی در این مجموعه با شیوه گفتاری مرسوم به خود به بازگویی خاطراتش پرداخته است.

جلد نخست از این کتاب به بازگویی خاطرات شخصی آن مرحوم از زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی تا سال ۱۳۵۷ اختصاص دارد و در جلد دوم نیز خاطرات وی از بهمن ۵۷ تا انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ روایت شده است.

این خاطرات به دلیل فعالیت های گسترده سیاسی و اجتماعی مرحوم طباطبایی به ویژه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در ایام حضور در مجلس هفتم و تصمیم گیری درباره هیات وزیران و برخی از حواشی دولت محمود احمدی نژاد بسیار خواندنی و قابل توجه است.

این مجموعه خاطرات در سال‎های ۸۸-۱۳۷۸ در محل منزل حجت الاسلام طباطبایی در تهران ثبت شده و طی سال‎ های اخیر پس از بارها بازبینی، تکمیل و به تایید ایشان رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط