loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دفتر اول نشستهای «روحانیت و انقلاب اسلامی»

دفتر اول نشست‏ها و گفت‏وگوهای همایش «روحانیت و انقلاب اسلامی» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سیدجواد میرخلیلی، مدیر پروژه نشست‌ها و گفت‌وگوهای همایش روحانیت و انقلاب اسلامی، افزود: همایش روحانیت و انقلاب اسلامی که قرار است در سال جاری به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سایر مراکز علمی و حوزوی برگزار شود، در دو زمینه فعالیت گسترده دارد.

وی تصریح کرد: این همایش در یک بخش، از مقالات محققان و پژوهشگران، به ویژه طلاب گرامی استقبال می‏کند و در بخش دوم نیز مصاحبه‏ها و نشست‏های متعددی با افراد صاحب نظر حوزوی و دانشگاهی که تحصیلات حوزوی دارند برگزار شده است که تاکنون 33 مورد مصاحبه و نشست انجام شده و اغلب آن‌ها به تأیید نهایی اساتید مدعو نیز رسیده و آماده ارسال برای مراحل نشر و چاپ است.

میرخلیلی بیان کرد: چکیده تمامی مقالات و نشست‏ها و گفت‏وگوها نیز آماده است که به زودی برای انتشار جهت توزیع در روز همایش ارسال خواهد شد. دبیرخانه این همایش همچنان از محققان و صاحب‏نظرانی که برای نگارش مقاله علاقه‏مند هستند، دعوت می‏کند تا هرچه زودتر چکیده مقالات خود را نوشته و به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. این مقالات پس از تأیید در کتاب «مجموعه مقالات» منتشر می‌شود.

شنبه 5 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط