loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکارسری جلد سوم «زایش مرگ های متن» را منتشر می کند

انتشارات مرتبط : فصل پنجم

نویسندگان مرتبط : حمیدرضا شکارسری

حمیدرضا شکارسری از انتشار جلد سوم «زایش مرگ های متن» از سوی انتشارات فصل پنجم خبر داد.

شنبه 9 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا شکارسری شاعر در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از تالیف جلد سوم «زایش مرگ های متن» خبر داد و گفت: انتشارات فصل پنجم در نظر دارد تا این کتاب را برای عرضه در نمایشگاه سال آینده منتشر کند.

وی ادامه داد: «زایش مرگ های متن» مجموعه نقد های من بر شعرهای کوتاه شاعران معاصر است که در قالب هاینو سروده شده اند. در کتاب از هر شاعر فقط یک شعر انتخاب شده و به نام و شهرت شاعران در نقد ها توجه نشده است و صرفا شعر ملاک نقد ها بوده است.

شکارسری گفت: برخی از این نقدها ابتدا به صورت ستون ثابت در روزنامه جامه جم کار می شد بعد از مدتی این ستون تعطیل شد و نقدها در سایت فیروزه منتشر می شد و بعدها هم این نقدها در روزنامه قدس چاپ می شد، البته بعضی از نقدها هم قبلا جایی منتشر نشده است.

وی با اشاره به بازخوردهایی که از دو جلد نخست این مجموعه داشته است، گفت: بازخورد ها خیلی مثبت بود، از انتشارات فصل پنجم ممنونم که کمک کرد به چاپ دو جلد این کتاب، چاپ جلد نخست این مجموعه تمام شده و جلد دوم هم فروش خوبی داشته است.
این احتمال وجود دارد که جلد سوم را هماره با دو جلد دیگر در قالب یک مجموعه روانه بازار کنیم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط