loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«با حسین تا مهدی (ع)» منتشر شد

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : سید مجتبی حسینی

«با حسین تا مهدی (ع)» نوشته سید مجتبی حسینی به چاپ نهم رسید.

شنبه 9 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، «با حسین تا مهدی(ع)» نوشته سید مجتبی حسینی از سوی انتشارات کتاب نیستان تجدید چاپ شد.

در معرفی این کتاب آمده است تحلیل حرکت ائمه معصومین و به ویژه حرکت امام حسین علیه السلام از پیچیدگی ها و رموزی برخوردار است که برای هر کس به سادگی قابل دسترسی نیست. در این زمینه، تحلیل های گوناگونی ارائه شده که بین هر یک از این تحلیل ها با کلیه اتفاقات و اظهارات حضرتش هم پوشانی کامل وجود ندارد و هر یک از تحلیل ها حاوی نقض ها و نقص های غیر قابل اغماضی هستند.

نویسنده تلاش کرده با ارائه دیدگاهی متفاوت، حرکت حضرت حسین علیه السلام را در ارتباط با حرکت سایر پیامبران و امامان ببیند و با بهره گیری از یک نگرش کل گرا و عمق نگر، روایات معصومین و سیره آن بزرگواران را بررسی نماید. در این رویکرد امام حسین علیه السلام تنها به عنوان یک رهبر غیرتمند و پایبند به اصول و یا … دیده نشده، بلکه امام معصومی است که اراده ای جز مشیت خدا ندارد؛ خدایی که همه پیامبران و ائمه را مأمور حرکتی فرجام مند نموده است. در کتاب می خوانید: اساساً پیام و صدای امام زمان، همان پیام امام حسین است.

اهدافی را هم که حضرت حسین برای حرکت خود بیان می فرماید، باید در یک دید درازمدت تاریخی نگریست و آن موقع می توان به رابطه بیشتری میان حرکت حسین و قیام قائم پی برد… در روایات مختلف از گذر آدم، نوح، ابراهیم، اسماعیل و… به کربلا سخن آمده و حتی گفته شده پرده ای از روز عاشورا برای پیامبرانی چون زکریا، ابراهیم و… به نمایش درآمده است… از سوی دیگر، بنا بر روایات، کربلا مهد پرورش منتظران ظهور و یاران حضرت صاحب می باشد. حضرتش با زره پیامبر، لباس علی و صدای حسین (علیهم السلام) ظهور خواهد کرد. از فجر بعثت تا صبح غدیر تا ظهر عاشورا و تا عصر ظهور…

«با حسین تا مهدی(ع) » نوشته سید مجتبی حسینی در 48 صفحه به قیمت 4 هزار تومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط