loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگردان کتاب «سرشار» به ۳ زبان، عرضه بیش از ۴۰ عنوان در کتابخوان سوره مهر

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

مدیر سوره مهر الکترونیک از عرضه بیش از ۴۰ عنوان کتاب در اپلیکیشن کتابخوان سوره مهر خبر داد و گفت: این بخش در حال توسعه است و سایر کتاب های ترجمه شده سوره مهر به زبان های مختلف نیز در این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

یکشنبه 10 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبر گزاری فارس، امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در خصوص تازه ترین توسعه سوره مهر الکترونیک و ترجمه آثار اظهار داشت: بخش کتاب های ترجمه شده در اپلیکیشن کتابخوان سوره مهر با بیش از ۴۰ عنوان کتاب فعال است.

وی در ادامه با بیان اینکه این کتاب ها به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیولی و غیره راه اندازی شده، تصریح کرد: این بخش در حال توسعه است و سایر کتاب های ترجمه شده سوره مهر به زبان های مختلف نیز در این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

نادری در بخش دیگری از سخنانش به در دسترس بودن کتاب ها از طریق آمازون اشاره کرد و ابراز داشت: کتاب های سوره مهر هم اکنون از طریق آمازون در سراسر دنیا قابل خریداریست، اما مخاطبان برای تهیه نسخه الکترونیک کتاب های ترجمه شده سوره مهر می توانند از اپلیکیشن سوره مهر نیز استفاده کنند.

کتاب های «اگر بابا بمیرد» نوشته محمدرضا سرشار به زبان های انگلیسی، اسپانیولی، اردو، هندی، روسی، کتاب «احمد احمد» به انگلیسی، «آن بیست و سه نفر» به عربی و ... در دسترس هستند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط