loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمیدرضا شکارسری «چراغ قوه در چشم خورشید» را منتشر می کند

نویسندگان مرتبط : حمیدرضا شکارسری

تازه ترین اشعار سیاسی ، عاشقانه و اجتماعی حمیدرضا شکارسری در «چراغ قوه در چشم خورشید» منتشر می شود.

دوشنبه 11 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا شکارسری شاعر در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا از انتشار مجموعه «چراغ قوه در چشم خورشید» از سوی انتشارات شب چله خبر داد و گفت: این مجموعه حاوی 100 شعر نو من است، که طی یکی دو سال گذشته سروده شده اند و هیچ کدام تاکنون منتشر نشده اند.

وی ادامه داد : این اشعار مضامین مختلفی را در خود دارد، مضامین عاشقانه ، سیاسی، اجتماعی را اغلب این اشعار را تشکیل می دهند.

شکارسری با اشاره به روزگار شعر معاصر گفت: به نظر من در شعر معاصر الهام اگر وجود داشته باشد ، نقش بسیار کوچکی در سرودن شعر و آفرینش ادبی دارد ، شعر معماری کلمات است و شاعر می تواند نقش معمار را عامدانه بر عهده بگیرد و شعر را به جای سرودن بنویسد.

وی ادامه داد: این اتفاق خصوصاً در شعر روزگار ما که فرم ها از پیش تعیین شده نیستند، بسیار رخ می دهد. می دانید که فرم های شعر نو از پیش وجود ندارد، اینگونه نیست که چیزی تحت عنوان آهنگ شعر؛ موسیقی شعر؛ فرم های از پیش تعیین شده و قوالب در ذهن شاعر رسوب کرده باشد و ناخوداگاه بروز کنند بنابراین شاعر می تواند با تجربه به سراغ شعر رود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط