loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«رفوزه ها» ی زرویی نصرآباد به چاپ چهارم رسید

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : ابوالفضل زرویی نصرآباد

انتشارات کتاب نیستان چاپ چهارم «رفوزه ها» اثر ابوالفضل زرویی نصر آباد را منتشر کرد.

چهارشنبه 13 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «زرویی عبید زاکانی طنز معاصر است.» این جمله سیدعلی موسوی گرمارودی در طلیعه تابستان 89 ، نشان داد که پیش بینی زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در تابستان 1371، به وقوع پیوست است.

گل آقا در پاسخ به سوال مصاحبه کننده روزنامه ابرار که می پرسید: «چشم امیدتان در طنز نویسی امروز به کیست؟» می گوید: «…قلمی که عبید و دهخدا در دست داشتند، الان بی صاحب نیست. طنز دارد جان می گیرد. یکی از مشهورترین طنزنویسان امروز ما ـ ملانصرالدین ـ (ابوالفضل زرویی نصر آباد) فقط 23 سال دارد! چراغ ها دارند روشن می شوند. شهر چراغانی خواهد شد…» …

و «رفوزه ها» کارنامه شعری ابوالفضل زرویی نصرآباد در طول بیست و یکی دو سال اخیر است. زرویی اصولاً طنز پرداز کم کاری است و به کیفیت بها می دهد. از همین رو است که خوانندگان آثارش می دانند که آنچه از او منتشر می شود، قبل از نشر، بارها از صافی ذوق سخت گیر او گذشته است و شاید از همین روست که به سختی می توان از اشعارش گلچین کرد. این مجموعه، تقریباً در بردارنده همه طنز سروده های زرویی است ؛ از «با معرفت ها» و «اصل مطلب» گرفته تا اخوانیات و اشعاری که پیش از این هیچ گاه، جایی چاپ و نشر نشده اند. حتی بسیاری معتقدند که شعر نوهای طنز زرویی (قالبی که او پس از انقلاب، احیا و ترویج کرد) به شدت بر نگاه و زبان شعر نو و نیمایی معاصر تأثیر گذار بوده است. «رفوزه ها» مجموعه کامل طنز سروده های زرویی نصر آباد، اردیبهشت ماه 1390، همزمان با نمایشگاه کتاب منتشر شد.

«رفوزه ها» در 434 صفحه به قیمت 40 هزار تومان به چاپ چهارم رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط