loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عصر شعر "صادقانه ها " در خانه مهر رضا (ع) برگزار می شود

عصر شعر صادقانه ها با حضور شاعران برجسته آیینی به مناسبت ایام شهادت امام صادق شنبه ۱۶ تیر ماه ساعت ۱۸ در خانه مهر رضا(ع) برگزار می شود.

پنجشنبه 14 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبر گزاری تسنیم؛ عصر شعر صادقانه ها با حضور شاعران برجسته آیینی به مناسبت ایام شهادت امام صادق شنبه 16 تیر ماه ساعت 18 در خانه مهر رضا (ع) برگزار می شود.

در این برنامه شاعران آیینی چون استاد سازگار،حمید رضا برقعی ، احمد بابایی ، قاسم صرافان ، وحید قاسمی ، جواد محمد زمانی ،حسن صنوبری ، جواد شرافت و محمد رسولی در مدح و مرثیه امام صادق به شعر خوانی خواهند پرداخت. هم چنین در این برنامه از مجموعه شعر صادقانه ها که گردآوری جامعی از اشعار شعرای آیینی در باب حضرت صادق است،رونمایی خواهد شد.

این برنامه در خانه مهر رضا(ع) وابسته به موسسه خیریه متوسلین به امام رضا (ع) در خیابان ولیعصر ، بالاتر از توانیر ، نرسیده بهپل همت نبش کوچه نیلو برگزار خواهد شد.

این برنامه شنبه 16 تیرماه ساعت 18 برقرار و ورود برای عموم آزاد است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط