loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ یازدهم «تاریخ مستطاب آمریکا» منتشر شد

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدصادق کوشکی

چاپ یازدهم «تاریخ مستطاب آمریکا» توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

شنبه 16 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل ازخبرگزاری تسنیم، «تاریخ مستطاب آمریکا» تاریخ آمریکا را از بدو تأسیس تا کنون در عرصه های داخلی و خارجی به زبان طنز روایت می کند و البته یک فصل را هم به تاریخ تعاملات آمریکا با ایران اختصاص داده است. نگارش متن طنز را محمدصادق کوشکی و طراحی کاریکاتورها را نیز مازیار بیژنی انجام داده اند. این پروژه سه فصل کلی دارد: 1- تشکیل آمریکا 2- آمریکا در جهان 3- آمریکا و ایران

در تولید محتوای این اثر سعی شده تا پژوهش کاملی صورت گیرد. به طوریکه، علاوه بر محمدصادق کوشکی، از مشورت فؤاد ایزدی و عباس سلیمی نمین نیز بهره برده است. همچنین در استفاده از منابع مکتوب نیز سعی شده تا از منابع معتبر - ترجیحا کتب و مقالات مرجع در موضوعات مورد نظر - استفاده شود و از جستجوی اینترنتی پرهیز شود. علاوه بر این جهت روایت بخش مربوط به موضوعات تاریخ تأسیس آمریکا، فضای داخلی آمریکا و سیاست های بین المللی آمریکا از منابع غیر ایرانی استفاده شده و همچنین در مورد موضوع سیاست های آمریکا در قبال ایران، بیشتر از منابع منتشر شده توسط وابستگان رژیم پهلوی بهره برده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط