loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی نمایشگاه خوشنویسی همراه با رونمایی از ۲ کتاب

انتشارات مرتبط : کرشمه نگار

نویسندگان مرتبط : محمد حیدری

نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد حیدری همراه با رونمایی از دو کتاب «شرح آرزومندی» و «از نیستان ۲» برگزار می شود.

یکشنبه 17 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، آیین گشایش نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد محمّد حیدری در گالری شماره ۱ و رونمایی از دو کتاب «شرح آرزومندی» و «از نیستان ۲» جمعه 22 تیرماه ساعت 18 در سالن همایش فرهنگ سرای نیاوران برگزار می ‎شود.

در این نمایشگاه ۴۰ اثرخوشنویسی شکسته نستعلیق استاد محمّد حیدری که در دو دهه اخیر به رشته تحریر درآمده ‎اند، در معرض دید علاقمندان قرار می ‎گیرد.

همچنین در این مراسم که با مشارکت بنیاد آفرینش‎ های هنری نیاوران برگزار خواهد شد از ۲ کتاب «شرح آرزومندی» (گزیده‎ای از کلام ارجمند پنج سخن سرای نامی ایران: خیام نیشابوری، شمس تبریزی، مولوی بلخی، سعدی شیرازی وحافظ شیرازی) و «از نیستان ۲» (جایگاه کشیده ‎ها در چلیپانویسی خط شکسته نستعلیق) رونمایی می‎شود. این کتاب‎ ها توسط انتشارات «کرشمه نگار» و با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران منتشر شده ‎اند.

محمّد حیدری مولف کتاب ‎هایی همچون «سواران آفتاب»، «فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر»، «مادر»، «ساغر و سامان»، «مشعله خاوری»، «از نیستان»، «چارانه‎ های خیام» است. وی تا کنون در نمایشگاه‎ های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده است. همچنین آموزش خوشنویسی در ایران و دیگر کشورها از جمله فعالیت‎های این استاد مسلم خوشنویسی است.
گفتنی است این نمایشگاه از 22 تا 29 تیرماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بر پاست. علاقمندان می ‎توانند در روزهای عادی از ساعت 10 تا 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به گالری شماره 1 فرهنگسرا مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط