loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی کتابی درباره احسان و سخاوت پیامبر (ص)

انتشارات مرتبط : عطش

نویسندگان مرتبط : حبیب الله فرحزاد

کتاب «احسان راهی به سوی خوشبختی» اثر حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد درباره یکی از مهم ترین ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی «سخاوت» سخن می گوید.

چهارشنبه 20 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل ازخبرگزاری تسنیم کتاب «احسان راهی به سوی خوشبختی» اثر حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد درباره یکی از مهم ترین ویژگی های پیامبر گرامی اسلام (ص) یعنی «سخاوت» سخن می گوید. به گفته نگارنده این اثر، امام علی (ع) فرمودند این خصلت پیامبر (ص) بر سایر صفات مقدم بود.

وی در مقدمه این کتاب می گوید بیش از 500 آیه درباره سخاوت در قرآن وجود دارد که با عناوینی همچون انفاق، حسنه، احسان، عفو و گذشت و ... از آن یاد شده است؛ لذا کسی که سخاوت دارد به طور حتم اهل احسان نیز هست. لذا مقوله احسان و سخاوت در سیره عملی اهل بیت (ع) به وفور دیده می شود.

کتاب «احسان راهی به سوی خوشبختی» که شامل آیات و روایات متعددی درباره موضوع احسان و سخات است، شامل 14 گفتار است؛ برخی از این گفتارها عبارتند از تقوا و احسان، پدیده بخل، فرجام بخل، محبوبیت سخاوت، آثار سخاوت و عفو و انفاق. این کتاب که با استقبال خوبی از سوی مردم برخوردار بود، تجدید چاپ و روانه بازار نشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط