loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد سوم در محضر روح الله

نویسندگان مرتبط : حسن قدوسی زاده

کتاب "در محضر روح الله " (جلد سوم، نصایح) با تنظیم و تدوین "حسن قدوسی زاده" شامل گزیده ای از سخنان و اندیشه های اخلاقی و عرفانی امام خمینی(ره) از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

این کتاب گزیده ای از سخنان و اندیشه های اخلاقی و عرفانی امام خمینی(ره) است که در کتب اخلاقی عرفانی ایشان مانند چهل حدیث، شرح حدیث جنود عقل و جهل، تفسیر سوره حمد و آداب الصلوه آمده است و تحت عنوان "نصایح " تنظیم و تدوین شده است.

گردآورنده این مجموعه، هر جا کلماتی از امام(ره) را که احتیاج به معنای لغوی داشته، آن را با قلمی متمایز داخل پرانتز ( ) آورده است تا مطلب برای مخاطبان جوان و دانشجو آسانتر فهمیده شود و همچنین در مواردی که اضافه کردن کلمه ای، خواندن و فهمیدن متن نوشته های امام(ره) را آسانتر می کرد، آن کلمه را داخل قلاب [ ] آورده است.

مجلدات اول و دوم این مجموعه با عناوین "جهاد با نفس" و "حضور قلب در نماز" برگرفته از آثار امام(ره) با استقبال فراوان جوانان و دانشجویان مواجه شده است و در شناخت اندیشه های اخلاقی و عرفانی امام(ره) به نسل جوان موثر واقع شده است. کتاب های دیگر این نویسنده مانند سیره آفتاب (زندگی و سیره امام خمینی) و پرسش و پاسخ ها در محضر آیت الله جوادی آملی نیز با استقبال فراوانی مواجه شده اند.

در محضر روح الله (نصایح برگرفته از آثار امام خمینی(ره))، در 120 صفحه، در شمارگان 5 هزار نسخه با قیمت 12 هزار ریال از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.

گفتنی است جلدهای اول تا سوم این کتاب ارزشمند در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 10 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط