loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین دوره «مدرسه رسانه» فراخوان داد

ثبت نام در نخستین دوره «مدرسه رسانه» ویژه ترم تابستان آغاز شد.

پنجشنبه 28 تیر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا باشگاه خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب، این دوره شامل سه کارگاه آموزشی کاربردی است که داوطلبان می توانند در هر کدام به صورت جداگانه و به دلخواه شرکت کنند: کارگاه ویکی نویسی (با تدریس احمد پرهیزی)، کارگاه ساخت پادکست (با تدریس وحید استیری) و کارگاه ریویو نویسی (با تدریس حسن صنوبری). این سه کارگاه طراحی شده برای ترم تابستان و همه مقدماتی هستند. در ترم های بعدی عناوین دیگری هم به این کارگاه ها افزوده می شوند.

مهلت ثبت نام برای این کارگاه ها تا 15 مرداد ماه 1397 تعیین شده است و ظرفیت کلاس ها محدود است. زمان برگزاری کلاس های مدرسه رسانه بعد از ظهر روز شنبه (کارگاه ویکی نویسی)، یکشنبه (کارگاه پادکست) و دوشنبه (کارگاه ریویونویسی) از ساعت 14:30 تا 17 است. (ساعت برگزاری احتمال دارد اندکی تغییر پیدا کند.)

فارغ التحصیلان برگزیده هر یک از این کارگاه ها به همکاری پاره وقت با دفتر رسانه شهرستان ادب دعوت می شوند. علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه ها و آگاهی از کم و کیف و هزینه کلاس ها می توانند از سایت مدرسه رسانه با نشانی madreseresane.ir یا سایت رسمی شهرستان ادب بازدید کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباب چگونگی روند کلاس ها، تخفیف های ویژه و... می توانند با شماره 77517830 داخلی 139 بین ساعات 10 تا 12 تماس بگیرند.

«مدرسه رسانه» عنوانِ مجموعه کارگاه های آموزشی کاربردی رسانه ای است که توسط دفتر رسانه موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب با هدف آموزش مهارت های رسانه ای طراحی شده اند. دفتر رسانه شهرستان ادب پیش از این، جدا از سایت ها و صفحات مجازی گوناگون، برنامه های موفق متعددی از جمله «میزگرد های بوطیقا»، «شب های شعر عاشقانه»، «نشست تخصصی ادبیات و رسانه»، «شب های شعر مقاومت» و... را برگزار کرده بود. این نخستین قدم این دفتر در حوزه آموزش و در ادامه دیگر فعالیت های آموزشی موسسه فرهنگی شهرستان ادب، از جمله «دوره های آموزشی شعر جوان کشور، آفتابگردان ها» و «مدرسه رمان» است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط