loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمدن کاشفی با «صاحب جواهر»

نویسندگان مرتبط : سید علی کاشفی خوانساری

«سیدعلی کاشفی‌ خوانساری»، روزنامه‌نگار، پژوهش‌گر و نویسنده‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان، چند کتاب و مقاله‌ برای کودکان و نوجوانان آماده‌ی انتشار کرده است.

این نویسنده‌ی فعال، متأسفانه چندی پیش، هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه(س) زمانی که عازم سفر زیارتی به شهر قم بود دچار سانحه‌ی رانندگی شد و از ناحیه‌ی مهره‌های کمر و آرنج آسیب دیده‌ است.

زمانی که با آقای کاشفی خوانساری تماس گرفتیم و جویای احوالش شدیم، گفت: «شکر خدا، گچ دستم باز شده؛ اما مهره‌های کمرم هنوز آتل دارند.»

او در همین وضعیت هم دست از فعالیت نکشیده و مقاله‌ای را برای ارائه در جایزه‌ی بین‌المللی «هانس کریستین آندرسن» که هر دو سال یک بار از طرف دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) به نویسندگان ادبیات کودک تعلق می‌گیرد، نوشته و مشغول ترجمه‌ی آن است.

بچه‌ها! بیایید همه با هم برای سلامتی این نویسنده‌ی خوب و زحمت‌کش دعا کنیم تا زودتر خوب شود که بتواند کتاب‌های نیمه‌کاره‌اش برای ما بنویسند.

این نویسنده‌ی و پژوهش‌گر، چند کتاب و مقاله هم در دست انتشار دارد که درباره‌ی آن‌ها به ما گفت: «یکی از کتاب‌هایم «صاحب جواهر» نام دارد. این کتاب، شرح زندگی‌ محمدحسن نجفی، از علما و مراجع بزرگ شیعه در دوره‌ی قاجار را برای نوجوانان بازگو می‌کند و قرار است توسط انتشارات مدرسه منتشر ‌شود.»

آقای کاشفی‌خوانساری همچنین گفت: «دو کتاب‌ دیگر من به نام‌های «مقاله‌شناسی سینمای کودک» در انتشارات سوره‌ی مهر و «باغ وحش» ـ که ترجمه‌ی یک کتاب تصویری از نویسنده‌ی آمریکایی به نام «سوزی‌لی» است ـ در انتشارات «حوا» در دست چاپ هستند.»

سیدعلی کاشفی‌خوانساری با اشاره به این‌که تعدادی از کتاب‌های نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان، چند سالی است که در انتشارات «کتاب طه» قم بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: «کتاب "پیامبرانه‌ها"ی من هم جزو این کتاب‌هاست که چندین سال در انتظار چاپ مانده است.»

از این نویسنده کتاب «پرسه: چهل یادداشت فرهنگی در مکه و مدینه» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 11 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط