loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار مجموعه «من اهل بیت (ع) را دوست دارم» در ترکیه

مدیر نشر جمال از ترجمه و چاپ دو اثر از این انتشارات در کشور ترکیه خبر داد.

دوشنبه 1 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از حجت الاسلام علیرضا سبحانی نسب، مدیر انتشارات جمال، از ترجمه چند اثر از این انتشارات به زبان ترکی استانبولی خبر داد و گفت: بعد از مذاکراتی که با چند ناشر در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران انجام شد، قرار شده است دو مجموعه از انتشارات جمال به زبان ترکی استانبولی ترجمه و در کشور ترکیه منتشر شود.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر در این رابطه ادامه داد: «خدایا اجازه» عنوان یکی از آثاری است که در این قالب در ترکیه منتشر خواهد شد. این اثر به بیش از 250 پرسش کودکان درباره مسائل مختلف است که آنها از خدا می پرسند و خدا نیز به آنها پاسخ می دهد. این کتاب در فاصله دو سال به چاپ پنجم رسیده و در کشور نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. همچنین این اثر به زبان های عربی و انگلیسی نیز ترجمه شده است.

مدیر انتشارات جمال از ترجمه مجموعه «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» نیز خبر داد و اضافه کرد: این اثر نوشته غلامرضا حیدری ابهری است که در 14 جلد منتشر شده است. با ناشری در ترکیه مذاکره شده و قرار است کتاب با ترجمه ترکی استانبولی در آینده نزدیک در این کشور به چاپ برسد.

در مجموعه «من اهل بیت(ع) را دوست دارم» تنها به جنبه های تاریخی زندگی این ائمه(ع) بسنده نشده بلکه در کنار توجه به جنبه های تاریخی، مقام معنوی، سبک زندگی، افکار و اندیشه ها و سخنان این بزرگواران نیز متناسب با مخاطب کودک و نوجوان مورد توجه قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط