loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سنگر علاف ها» به کتابفروشی ها می آید

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : اکبر صحرایی

مجموعه «سنگر علاف ها» با نگاهی طنز منتشر می شود. این اثر در حوزه ادبیات دفاع مقدس نوشته شده است.

سه‌شنبه 2 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبر گزاری تسنیم؛ اکبر صحرایی، نویسنده، با اشاره به انتشار اثر جدید خود گفت: مجموعه «علاف ها» عنوان یکی از آثار جدید است که به زودی منتشر خواهد شد. این اثر در حوزه طنز دفاع مقدس نوشته شده که تلاش دارد نگاهی جدید به حوادث در جنگ تحمیلی داشته باشد.

وی ادامه داد: این مجموعه در هفت جلد به چاپ خواهد رسید. «سنگر علاف ها» داستان افرادی را در جنگ تحمیلی نقل می کند که معمولاً به کار گرفته نمی شدند و سعی می کردند که با شوخ طبعی خود را سرگرم کنند.

این نویسنده به جزئیات بیشتری از اثر جدید خود اشاره و تصریح کرد: این مجموعه شامل داستان های طنز کوتاه است که در یک سال گذشته نوشته شده اند. برخی از شخصیت های مجموعه «دار و دسته دارعلی» نیز در این مجموعه حضور دارند.

صحرایی با بیان اینکه اثر جدید شامل 55 داستان کوتاه است، یادآور شد: این اثر از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ می رسد. همچنین چاپ جدید کتاب «خمپاره های خواب آلود» با تصویر گری جدید از سوی همین انتشارات روانه بازار کتاب خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط