loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب دو جلدی «اخلاق و مبارزه»

انتشارات مرتبط : موسسه چاپ و نشر عروج

نویسندگان مرتبط : سید مهدی طباطبایی

مراسم رونمایی از کتاب دوجلدی «اخلاق و مبارزه»، خاطرات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ، خانواده آن مرحوم و جمعی از دوستداران و علاقه مندان به سید مهدی طباطبایی در حسینیه جماران برگزار شد.

چهارشنبه 3 مرداد 1397

این مجموعه توسط معاونت پژوهشی موسسه انتشارات عروج وابسته به موسسه تنطیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) تدوین و گردآوری شده است و در آن، مرحوم طباطبایی با شیوه گفتاری خود به بازگویی خاطراتش پرداخته است.

جلد نخست از این کتاب به بازگویی خاطرات شخصی طباطبایی از زندگی و فعالیت سیاسی و اجتماعی تا سال ۱۳۵۷ اختصاص دارد و در جلد دوم نیز خاطرات او از بهمن ۵۷ تا انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ روایت شده است.

این خاطرات به دلیل فعالیت های گسترده سیاسی و اجتماعی مرحوم طباطبایی به ویژه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در ایام حضور در مجلس هفتم و تصمیم گیری درباره هیات وزیران و برخی از حواشی دولت محمود احمدی نژاد قابل توجه است.

این مجموعه خاطرات در سال‎های ۸۸-۱۳۷۸ در محل منزل حجت الاسلام طباطبایی در تهران ثبت شده و طی سال‎های اخیر پس از بارها بازبینی، تکمیل شده و به تایید او رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط